Fonde og engagement

Velkommen 9 Om skolen 9 Fonde og engagement

Fonde og engagement

– På Kegnæs Friskole vil vi gerne give vores elever og lærere de bedste betingelser for at have en indholdsrig og sjov hverdag i de bedste rammer.

Skolen har et aktivt samarbejde med flere frivillige foreninger, der har en relation til skolen eller lokalområdet. Ved fælles indsats er der rejst penge til forskellige spændende projekter på og omkring skolen som også kommer lokalsamfundet til gavn.
Friskolen har nedsat en arbejdsgruppe af forældre, der med kreativitet og engagement, arbejder hårdt på at søge midler som bidrager til skolens, elevernes og områdets fortsatte udvikling.

Betydning
Som friskole gør det en kæmpe forskel, når vi modtager midler fra fonde og sponsorer. Vi har modtaget donationer til ting der bruges i leg eller undervisning, såsom insektnet, vandkikkert, vejrstation og lignende. Ved en stærk indsats og godt samarbejde, har vi fået midler til at bygge to store bålhytter på skolens mark.

Vi har fået tilsagn der muliggør opførelse af nye baderum, mooncars og mooncarbane hvilket vi glæder os rigtigt meget til at realisere.

Skolen indgår i samarbejde med forskellige partnere og tager ansvar for at forvalte tilsagnsbeløbene på en ordentlig måde. Bidragsyderne er altid velkommen til at komme ud for at se, hvilken begejstring, glæde og nytte de flotte gaver, donationer og bidrag gør.

TAK TIL

Vi vil gerne takke: